Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemuksen johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: YT00BO42-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.11.2021 - 09.01.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
12.02.2022 - 15.05.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologiayksikkö
Toimipiste
Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 40
Koulutus
Verkostojohtaminen, ylempi AMK, teknologia
Opettajat
Janne Hepola
Jukka Eerola
Vastuuopettaja
Jukka Eerola
Ryhmät
ZJA21STVJ
Avoin AMK, tekniikka, Verkostojohtaminen
ZJA21SSYV
Avoin AMK, sote, Verkostojohtaminen, YAMK-polku
YTV21S1
Insinööri (ylempi AMK), verkostojohtaminen
YSV21S1
Verkostojohtamisen tutkinto-ohjelma, YAMK
Opintojakso
YT00BO42

Oppimateriaalit

Opintojaksolla käytettävä materiaali kerrotaan opintojakson alkaessa.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Lisätiedot

Osaamisen arviointi on kriteeriperusteista ja arvioinnin tekee vastuuopettaja, kun kaikki oppimistehtävät on tehty. Arviointipäätös tehdään asteikolla: hyväksytty/hylätty. Arviointiaineiston muodostavat opintojakson oppimistehtävät.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Vierailijaluennoitsijoita lähipäivissä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Neljä lähipäivää 20 h (2 kontaktipäivää, 2 verkko-opetuspäivää)
Oppimistehtävät 80 h
Muu itsenäinen opiskelu 35 h

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Ymmärrät asiakaskokemuksen merkityksen organisaatiolle strategisena ratkaisuna. Tunnet asiakaskokemuksen johtamisen prosessin ja tunnistat siihen liittyviä haasteita. Osaat mitata asiakaskokemusta eri menetelmiä käyttäen ja hyödyntää mittaustuloksia asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Sisällön jaksotus

Opintojakso etenee seuraavasti:
1. verkkokontaktipäivä
1. lähipäivä
2. verkkokontaktipäivä
2. lähipäivä

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojaksolla ei ole tenttiä.

Opetuskieli

fi

Opetusmenetelmät

Opetus- ja oppimismenetelminä käytetään luentoja, keskusteluja ja yhdessä tekemistä sekä oppimistehtäviä yksilö- ja ryhmätöinä. Oppimisen tukena käytetään reflektointia ja palautetta.

Opintopistemäärä

5

Esitietovaatimukset

AMK-tutkinto

Sisältö

Kurssilla tutustutaan monipuolisesti asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen organisaatioissa.

Tavoitteet

Kurssin jälkeen opiskelija
i) ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen organisaatioille
ii) tietää, mitä asiakaskokemuksella tarkoitetaan
iii) osaa mitata ja kehittää asiakaskokemusta eri menetelmiä hyväksi käyttäen
iv) tuntee asiakaskokemuksen johtamisen prosessin ja ymmärtää siihen liittyviä haasteita.

Siirry alkuun