Siirry suoraan sisältöön

Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen media (2 op)

Toteutuksen tunnus: HT00BY97-3001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
28.08.2023 - 31.07.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketoimintayksikkö
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 40
Koulutus
Liiketalouden koulutusohjelma (AMK)
Opettajat
Juuso Hassi
Ryhmät
ZJA23SHT2
Avoin AMK, liiketalous, orientoivat opinnot (EduFutura, 2. aste)
Opintojakso
HT00BY97

Oppimateriaalit

Suomen Olympiakomitean teos "Kehity huippu-urheilijaksi" sekä muu kurssilla jaettava materiaali

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Lisätiedot

Avoin amk 10
EduFutura 30

Virtuaaliosuus

2

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Videoluennot 6 h
Materiaalien lukeminen ja tehtävien tekeminen 48 h

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija osaa arvioida taitojaan ja osaamistaan sekä tunnistaa kriittiset kehityskohteet. Opiskelija ymmärtää sponsoriyhteistyön perusteet ja osaa hyödyntää sosiaalisen median eri kanavia.

Opetuskieli

fi

Opetusmenetelmät

Verkkototeutus Moodle-alustalla, videoluennot, tehtävät.

Aika ja paikka

Non-stop toteutus. Opiskelija voi suorittaa opintojakson oman aikataulun mukaisesti.

Opintopistemäärä

2

Sisältö

Kolmannessa osassa luennoilla käydään läpi urheilumarkkinointia, sponsorisopimuksia ja sosiaalisen median työvälineitä ja niiden käyttöä. Tehtävissä urheilija pohtii sponsoriyhteistyön perusteita ja sosiaalisen median hyödyntämistä urheilussa.

Tavoitteet

Opiskelija oppii tunnistamaan oman urheilu-uransa taloudellisia mahdollisuuksia ja ymmärtää yhteistyökumppaneiden merkityksen ja odotukset. Opiskelija oppii käyttämään sosiaalisen median eri kanavia ja ymmärtää miten niitä voi hyödyntää omalla urheilu-uralla.

Siirry alkuun