Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen media (2 op)
Toteutuksen tunnus: HT00BY97-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
-
28.08.2023 - 31.07.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Liiketoimintayksikkö
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 40
- Koulutus
- Liiketalouden koulutusohjelma (AMK)
- Opettajat
- Juuso Hassi
- Ryhmät
-
ZJA23SHT2Avoin AMK, liiketalous, orientoivat opinnot (EduFutura, 2. aste)
- Opintojakso
- HT00BY97
Oppimateriaalit
Suomen Olympiakomitean teos "Kehity huippu-urheilijaksi" sekä muu kurssilla jaettava materiaali
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Lisätiedot
Avoin amk 10
EduFutura 30
Virtuaaliosuus
2
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Videoluennot 6 h
Materiaalien lukeminen ja tehtävien tekeminen 48 h
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija osaa arvioida taitojaan ja osaamistaan sekä tunnistaa kriittiset kehityskohteet. Opiskelija ymmärtää sponsoriyhteistyön perusteet ja osaa hyödyntää sosiaalisen median eri kanavia.
Opetuskieli
fi
Opetusmenetelmät
Verkkototeutus Moodle-alustalla, videoluennot, tehtävät.
Aika ja paikka
Non-stop toteutus. Opiskelija voi suorittaa opintojakson oman aikataulun mukaisesti.
Opintopistemäärä
2
Sisältö
Kolmannessa osassa luennoilla käydään läpi urheilumarkkinointia, sponsorisopimuksia ja sosiaalisen median työvälineitä ja niiden käyttöä. Tehtävissä urheilija pohtii sponsoriyhteistyön perusteita ja sosiaalisen median hyödyntämistä urheilussa.
Tavoitteet
Opiskelija oppii tunnistamaan oman urheilu-uransa taloudellisia mahdollisuuksia ja ymmärtää yhteistyökumppaneiden merkityksen ja odotukset. Opiskelija oppii käyttämään sosiaalisen median eri kanavia ja ymmärtää miten niitä voi hyödyntää omalla urheilu-uralla.