Skip to main content

Kundservice på svenska (5 sp)

Kod: HBCR2110-3001

Förverkligandets information


Anmälningstid
03.08.2020 - 30.08.2020
Registrering för implementering har avslutats.
Tajmning
31.08.2020 - 18.12.2020
Implementeringen har avslutats.
Antal studiepoäng
5 sp
Local portion
0 sp
Andel virtuell undervisning
5 sp
Prestationssätt
Virtuellundervisning
Ansvarig enhet
Liiketoimintayksikkö
Undervisningsspråk
svenska
Antal studerande (min. - max.)
0 - 30
Utbildning
Liiketalous (AMK)
Lärare
Maria Rautamo
Grupper
HTL19S1
Liiketalous
Kurs
HBCR2110

Studiematerial och rekommenderad litteratur

Opettajan laatima materiaali Moodle-verkkotyötilassa. Lisäksi itsenäistä tiedonhakua.

Suositeltava kirjallisuus, jota voit opintojaksolla hyödyntää: Hanska-Aare, S., Keränen, M., Lehtoviita, K. & Pirttilä, M. Gå med vinst. Affärssvenska för högskolor.

Vitsordsskala

0-5

Tilläggsuppgifter

Jatkuva arviointi, suullinen esitys ja/tai tentit ja itsearviointi.

Andel virtuell undervisning

5

Studerandes tidsanvändning och belastning

Etäopiskelu n. 115 h ja tentti ja/tai suullinen esitys n. 20h, yhteensä 135 h (yhden opintopisteen laajuus on n. 27h työtä)

Bedömningskriterier, tillfredsställande-synnerligen tillfredsställande (1-2)

Ammattikorkeakoulututkinnon ja ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon tuottaman osaamisen yleiset kriteerit ovat web-sivuilla (http://www.jamk.fi/opiskelijoille/opinto-opa s).
Oppimistulokset arvioidaan suhteessa opintojakson osaamistavoitteisiin. Mikäli opetussuunnitelmassa ei toisin määrätä, hyväksytyt opintosuoritukset arvioidaan viisiportaisella asteikolla: 5 (erinomainen), 4 (kiitettävä), 3 (hyvä), 2 (tyydyttävä) ja 1 (välttävä).Opintojakson suoritus on 0 ( hylätty), mikäli opiskelija ei saavuta opintojakson läpäisylle asetettuja minimitavoitteita. Erikoistapauksissa opintojakson arviointi voidaan suorittaa asteikolla hyväksytty/hylätty. Merkintätapana hyväksytylle suoritukselle on S ja hylätylle 0.
Opintojakson arviointikriteerit kerrotaan tarkemmin jakson ensimmäisillä kokoontumiskerroilla.

Bedömningsmetoder (förverkligande) och -kriterier (studieperioder/kurser)

Opintojakson aikana suoritettavat tentti ja/tai suullinen esitys pe 27.11. klo 8.00-9.30 joko luokassa (selviää myöhemmin) tai verkossa (jos luokassa pidettävä tentti ei ole mahdollinen)

Uusintamahdollisuus Kielikeskuksen uusintatenttipäivinä.

Undervisningsspråk

sv

Undervisningsmetoder

Verkko-opetusta ja itsenäistä opiskelua, lisäksi verkkotapaamisia Zoomin välityksellä perjantaiaamuisin klo 8.00-9.30.


Alla näet hieman kurssimme rytmitystä, aiheita ja verkkotapaamisten aikataulua. Huom! Jos haluat esittää toiveita kurssin sisällön tai aikataulun suhteen, teethän sen viimeistään torstaina 27.8. klo 12 mennessä.

Alustava aikataulu (muutokset mahdollisia):

1 KUNDSERVICE 31.8.-4.10.

Zoom-aloitustapaaminen pe 4.9. klo 8.00-9.30
Zoom-tapaaminen pe 25.9. klo 8.00-9.30

2 KÖPPROCESS 5.10-1.11.

Zoom pe 23.10. klo 8.00-9.30

3 BESÖK PÅ FÖRETAGET 2-22.11.

Zoom pe 6.11. klo 8.00-9.30
Zoom pe 13.11. klo 8.00-9.30 varalla

Tentti ja/tai suullinen esitys luokassa tai Zoomissa pe 27.11. klo 8.00-9.30

Opiskelu tapahtuu Moodle-verkkotyötilassa ja opintojakson aikana palautat sekä suullisia että kirjallisia tehtäviä. Sinulla tulee olla mahdollisuus käyttää opintojakson mahdollisissa verkkotapaamisissa web-kameraa ja tallentaa sekä videokuvaa että ääntä.

Opintojaksoon kuuluu kirjallinen tentti ja/tai suullinen esitys, joka tehdään opintojakson loppupuolella.

Antal studiepoäng

5

Förkunskapskrav

Eurooppalaisen viitekehyksen taitotaso B1

Innehåll

Esim. suullisia ja kirjallisia asiakaspalvelutilanteita, tuote- ja yritysesittelyharjoituksia, neuvottelutilanteiden harjoittelua ja mahdollisten ongelmatilanteiden (esim. reklamaatiotilanteet) ratkaisemista, oman alan terminologian ja fraasien harjoittelua. Opiskelijoiden toiveita kysytään ennen opintojakson alkua ja sisältöä voidaan muokata toiveiden mukaan.

Lärandemål

Opiskelija osaa palvelulla asiakasta erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa kohdekielellä. Hän osaa omaan alaansa liittyvää terminologiaa ja fraaseja. Hän selviää liikeviestintä- ja asiakaspalvelutilanteissa ja osaa esim. kertoa ja neuvotella tuotteesta / palvelusta, hinnoista, alennuksista, maksutavoista, toimituksista ja hoitaa reklamaatiotilanteet asianmukaisesti.
Opiskelija osaa hoitaa erilaisia järjestelyitä koskien vierailuja, tapaamisia, messuja, matkoja ja toimia oikealla tavalla näissä tilanteissa kohdekielellä.
Opiskelija osaa huolehtia esim. yritysvieraista ja esitellä yritystä ja sen tiloja.

Go back to top of page