Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen media (2 op)
Toteutuksen tunnus: HT00BT78-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
-
05.09.2022 - 31.07.2023
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Liiketoimintayksikkö
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liiketalouden koulutusohjelma (AMK)
- Opettajat
- Juuso Hassi
- Ryhmät
-
ZJA22SHKALAAvoin amk, lita Kalajoen lukio - (YTOL)
-
ZJA22SHAvoin AMK, lita
-
ZJA23KHEFAvoin AMK, liiketalous, orientoivat opinnot (EduFutura, 2. aste)
-
ZJA23KHT2Avoin AMK, liiketalous, orientoivat opinnot (2. aste)
- Opintojakso
- HT00BT78
Oppimateriaalit
Suomen Olympiakomitean teos "Kehity huippu-urheilijaksi" sekä muu kurssilla jaettava materiaali
Arviointiasteikko
0-5
Lisätiedot
Avoin amk 20
EduFutura 20
Virtuaaliosuus
2
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Videoluennot 6 h
Materiaalien lukeminen ja tehtävien tekeminen 48 h
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija osaa arvioida taitojaan ja osaamistaan sekä tunnistaa kriittiset kehityskohteet. Opiskelija ymmärtää sponsoriyhteistyön perusteet ja osaa hyödyntää sosiaalisen median eri kanavia.
Opetuskieli
fi
Opetusmenetelmät
Verkkototeutus Moodle-alustalla, videoluennot, tehtävät.
Aika ja paikka
Non-stop toteutus. Opiskelija voi suorittaa opintojakson oman aikataulun mukaisesti.
Opintopistemäärä
2
Sisältö
Kolmannessa osassa luennoilla käydään läpi urheilumarkkinointia, sponsorisopimuksia ja sosiaalisen median työvälineitä ja niiden käyttöä. Tehtävissä urheilija pohtii sponsoriyhteistyön perusteita ja sosiaalisen median hyödyntämistä urheilussa.
Tavoitteet
Opiskelija oppii tunnistamaan oman urheilu-uransa taloudellisia mahdollisuuksia ja ymmärtää yhteistyökumppaneiden merkityksen ja odotukset. Opiskelija oppii käyttämään sosiaalisen median eri kanavia ja ymmärtää miten niitä voi hyödyntää omalla urheilu-uralla.