Markkinoinnin analyysityökalut (4op)
Opintojakson tunnus: HBM20100
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 4 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa käyttää markkinoinnin analyysityökaluja. Opiskelija hallitsee markkinoinnin tietojärjestelmän, osaa hankkia ja analysoida markkinointitietoa sekä osaa raportoida ja arvioida markkinointitiedon hyödynnettävyyden.
Sisältö
Markkinoinnin toimintaympäristön analyysit (kysyntä- ja kilpailuympäristö, yhteisötekijät), sisäisen laskentatoimen, markkinoinnin tietopalvelun ja markkinointitutkimuksen informaatio markkinoinnin suunnittelu-, toteutus- ja seurantatyössä.
Esitietovaatimukset
Opiskelija osaa tehdä markkinoinnin kilpailukeino- ja markkinointisuunnitelmapäätökset.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Osallistumisaktiivisuus, yksilö- ja ryhmäraportointitaidot, yksilö- ja ryhmäesitystaidot, tiimityötaidot. Kirjallisessa kokeessa, harjoitustehtävissä, raporteissa aihealueen ja kurssikäsitteiden hallinta.