Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin analyysityökalut (4op)

Opintojakson tunnus: HBM20100

Opintojakson perustiedot


Laajuus
4 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa käyttää markkinoinnin analyysityökaluja. Opiskelija hallitsee markkinoinnin tietojärjestelmän, osaa hankkia ja analysoida markkinointitietoa sekä osaa raportoida ja arvioida markkinointitiedon hyödynnettävyyden.

Sisältö

Markkinoinnin toimintaympäristön analyysit (kysyntä- ja kilpailuympäristö, yhteisötekijät), sisäisen laskentatoimen, markkinoinnin tietopalvelun ja markkinointitutkimuksen informaatio markkinoinnin suunnittelu-, toteutus- ja seurantatyössä.

Esitietovaatimukset

Opiskelija osaa tehdä markkinoinnin kilpailukeino- ja markkinointisuunnitelmapäätökset.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Osallistumisaktiivisuus, yksilö- ja ryhmäraportointitaidot, yksilö- ja ryhmäesitystaidot, tiimityötaidot. Kirjallisessa kokeessa, harjoitustehtävissä, raporteissa aihealueen ja kurssikäsitteiden hallinta.

Siirry alkuun