Siirry suoraan sisältöön

Brandit markkinointistrategiana (4op)

Opintojakson tunnus: HBM20600

Opintojakson perustiedot


Laajuus
4 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelijalla osaa käyttää työkaluja brandiasiantuntijan tehtäviin. Opiskelijalla on osaamista brandianalyysiin, brandisuunnitteluun, branditoteutukseen ja brandiseurantaan. Opiskelija osallistuu Liiketalouden yksikön osaamiskeskittymän t&k-toimintaan opintojakson osaamistavoitteiden mukaisesti.

Sisältö

Brandianalyysi, brandi-identiteetti, brandin persoonallisuus, asiakkaan ja brandin välinen suhde ja brandiarkitehtuuri.
Brandikampanjoiden suunnittelu (ostaminen ) eri kanavissa ja brandielementtien suunnittelu (ostaminen), brandinrakentamiseen vaikuttavat tekijät eri markkinointinäkemysten (teollisuus-, suhde- ja palvelubrandi) mukaan Brandimarkkinoinnin tuloksellisuuden ja vaikuttavuuden seuranta eri brandimittareita käyttäen.

Esitietovaatimukset

Opiskelijalla osaa tehdä markkinoinnin kilpailukeino- ja markkinointisuunnitelmapäätökset.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osoittaa opintojakson suorituksillaan osaamistavoitteiden saavuttamisen
o 100-90% :erinomainen (5)
o 89-80%: kiitettävä (4)
o 79-70%: hyvä (3)
o 69-60%: tyydyttävä (2)
o 59-50%: välttävä (1)

Siirry alkuun