Brandit markkinointistrategiana (4op)
Opintojakson tunnus: HBM20600
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 4 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelijalla osaa käyttää työkaluja brandiasiantuntijan tehtäviin. Opiskelijalla on osaamista brandianalyysiin, brandisuunnitteluun, branditoteutukseen ja brandiseurantaan. Opiskelija osallistuu Liiketalouden yksikön osaamiskeskittymän t&k-toimintaan opintojakson osaamistavoitteiden mukaisesti.
Sisältö
Brandianalyysi, brandi-identiteetti, brandin persoonallisuus, asiakkaan ja brandin välinen suhde ja brandiarkitehtuuri.
Brandikampanjoiden suunnittelu (ostaminen ) eri kanavissa ja brandielementtien suunnittelu (ostaminen), brandinrakentamiseen vaikuttavat tekijät eri markkinointinäkemysten (teollisuus-, suhde- ja palvelubrandi) mukaan Brandimarkkinoinnin tuloksellisuuden ja vaikuttavuuden seuranta eri brandimittareita käyttäen.
Esitietovaatimukset
Opiskelijalla osaa tehdä markkinoinnin kilpailukeino- ja markkinointisuunnitelmapäätökset.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osoittaa opintojakson suorituksillaan osaamistavoitteiden saavuttamisen
o 100-90% :erinomainen (5)
o 89-80%: kiitettävä (4)
o 79-70%: hyvä (3)
o 69-60%: tyydyttävä (2)
o 59-50%: välttävä (1)