Asiakaskokemuksen johtaminen (5op)
Opintojakson tunnus: HMAB0180
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää venäläistä viestintäkulttuuria ja mediakäyttäytymistä sekä osaa hyödyntää asiakasymmärrystä markkinointiviestinnässä, myynnissä ja asiakaspalvelussa tuloksellisesti.
                    
Sisältö
Monikanavainen markkinointi Venäjällä 
 Venäläinen kulttuuri ja sisältömarkkinointi 
 Suosittelumarkkinointi osana myyntiä ja markkinointia
 Venäläisen asiakkaan kohtaaminen palvelutilanteessa
                    
Esitietovaatimukset
Pakolliset liiketoiminta- ja ammattiopinnot (vähintään 2 vuoden opinnot tehty). Suositeltavaa on venäjän kielen ja kulttuurin perustaidot.
                    
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opintojakso arvioidaan hyväksytty / hylätty. Opintojakson hyväksytyksi suorittaminen edellyttää määrällisesti kaikkien oppimistehtävien tekemistä ja laadullisesti osaamisen hyvää tasoa (NQF/EQF, taso 3). 
 
 Opiskelija osoittaa hyvää teoreettista ja käsitteellistä tietämystä aihealueesta. Keskeiset käsitteet on määritelty selkeästi ja opiskelija osoittaa pätevää ilmiön hallintaa. Opiskelija kykenee soveltamaan tieteellistä tietoa käytännön reaalimaailman tilanteisiin riittävästi. Opiskelija pystyy kommunikoimaan sujuvasti. Ryhmätilanteissa opiskelija myötävaikuttaa sisällöntuottamiseen riittävästi ja osallistuu aktiivisesti ja kannustavasti ryhmän toimintaan. Ryhmät kykenevät edistämään projektia itsenäisesti ohjauksen avulla. Projektille asetetut tavoitteet saavutetaan. Projektiryhmän viestintä (suullinen, kirjallinen, verkko) on ymmärrettävää, selkeää ja vaikuttavaa.
                    
