Future Trends in Tourism (5cr)
Course unit code: MMTI2220
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
Objective
Opiskelija
-ymmärtää maailmanlaajuisen ympäristön muutokset ja sen vaikutukset matkailuun
-tunnistaa heikot signaalit, jotka vaikuttavat matkailuun
-tunnistaa uusia liiketoimintamahdollisuuksia, jotka perustuvat tulevaisuuden tarpeisiin, liiketoiminnallisiin resursseihin ja kilpailulliseen tilanteeseen.
Content
Heikot signaalit
Ennakoiminen
Matkailun trendit
Qualifications
Opiskelija ymmärtää perusteet
-matkailualan laajuudesta
-matkailuyrityksen johtamisesta
-palvelun merkityksestä asiakaskokemuksessa
-innovation merkityksestä yrityksille
-vastuullisuuden aihepiireistä
Assessment criteria, satisfactory (1)
1= Opiskelija osaa määritellä tulevaisuuden trendit. Opiskelijan ymmärrys konsepteista ja tiedon hyödyntämisestä on riittämätöntä.
2= Opiskelija ymmärtää konseptit ja yleiset periaatteet matkailun tulevaisuuden aiheista teoreettisella ja käytännöllisellä tasolla.
3= Opiskelija osaa tunnistaa trendit ja pystyy hyödyntämään niitä käytännössä.
4= Opiskelija ymmärtää yhteyden trendien ja kehitysteorioiden käytössä. Opiskelija hyödyntää tietoa ja perustelee kriittisesti kehitysideoita.
5= Opiskelija osoittaa erinomaisuutta soveltamalla trendejä monikäyttöisesti. Opiskelija pystyy perustelemaan ratkaisuja kriittisesti ja analyyttisesti trendeihin liittyvien tulosten perusteella. Opiskelija osoittaa innovatiivista menettelytapaa.