Siirry suoraan sisältöön

JAMK InnoFlash (2op)

Toteutuksen tunnus: ZZPP0730-3001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
31.08.2020 - 18.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Hyvinvointiyksikkö
Toimipiste
Lutakon kampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Maaseutuelinkeinot (AMK)
Sairaanhoitaja (AMK)
Ryhmät
ZJA20KSSM
Avoin amk, HYVI, Sairaanhoitajan polkuopinnot (monimuotototeutus)
SAR20KM
Sairaanhoitaja
Opintojakso
ZZPP0730

Arviointiasteikko

0-5

Lisätiedot

Avoin AMK 2

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytysti opintojakson suorittanut opiskelija

Innovaatio ja työyhteisöosaaminen
• Kuvaa tietolähteiden (Design Thinking) käyttäjäkeskeisen menetelmän perusperiaatteet ja vaiheet.
• Rakentaa asiakastarpeeseen perustuvan ratkaisun kehittämistiiminsä kanssa.
• Konseptoi tiimin esityksen yhdessä kehittämistiiminsä kanssa.

Viestintäosaaminen
• Toimii tavoitteellisesti ja tiimin työskentelyä tukien asiakaslähtöisen ongelmaratkaisun tuottamisessa.
• Esittelee toimeksiantajalle konseptin.

Oppimis- ja tiedonhallintaosaaminen; reflektio-osaaminen
• Tarkastelee kriittisesti omaa ja ryhmän toimintaa asiakaslähtöisen ongelmaratkaisun tuottamisessa.
• Reflektoi omaa osaamistaan ja tukee tiimin jäsenten osaamisen kehittymistä.

Opetuskieli

fi

Opintopistemäärä

2

Esitietovaatimukset

-

Sisältö

InnoFlashin aikana ratkotaan todellisia työelämän ongelmia monialaisissa opiskelijatiimeissä. Opintojakson aikana sovelletaan Design Thinking -ajattelua ja toimintamallia, jonka pohjalta luodaan asiakkaalle lisäarvoa tuottavia konsepteja.

Ratkaisukonsepti testataan potentiaalisilla asiakkailla ja esitellään toimeksiantajalle.

Opiskeluprosessin aikana harjoitellaan oman ja tiimin toiminnan kriittistä arviointia ja osaamisen kehittymisen reflektiota.

Tavoitteet

Opiskelija tuntee käyttäjäkeskeisen menetelmän (Design Thinking) perusperiaatteet ja vaiheet asiakaslähtöisessä ongelmaratkaisussa.

Opiskelija osaa soveltaa käyttäjäkeskeistä menetelmää ja osaa toimia menetelmän eri vaiheissa aktiivisena kehittämistiimin jäsenenä ja jakaa kehittämistiiminsä tuloksen.

Opiskelija tarkastelee kriittisesti omaa ja ryhmän toimintaa asiakaslähtöisen ongelmaratkaisun toteuttamisessa. Reflektoi oman osaamisen kehittymistä ja tukee tiimin jäsenten osaamisen kehittymistä.

Siirry alkuun