Vuorovaikutus ja osallisuus moniammatillisessa yhteistyössä (5op)
Toteutuksen tunnus: EKSKZ208-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 31.08.2020 - 26.11.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Hyvinvointiyksikkö
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 20
- Koulutus
- Asiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutus
- Opettajat
- Tuija Ketola
- Teppo Karapalo
- Vastuuopettaja
- Teppo Karapalo
- Ryhmät
- 
                        EKS20KAPEAsiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutus
- Opintojakso
- EKSKZ208
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
                    
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Hyväksytty
 
 Opiskelija osaa soveltaa vuorovaikutuksen tietoperustaa erilaisissa asiakastilanteissa ja hän osaa toimia vastavuoroisessa ja dialogisessa vuorovaikutussuhteessa. Opiskelija tuntee ja osaa soveltaa asiakas – ja palveluohjaustyön digitaalisia keinoja sekä osaa oh-jata asiakkaita digitaalisten palveluiden käytössä. Hän osaa tarkastella asiakaslähtöisesti moniammatillista yhteistyötä sekä hyödyntää tässä yhteistyössä digitaalisia välineitä. Opiskelija kykenee reflektoimaan kriittisesti oman asiantuntijuuden kehittymistä.
 
 
 Täydennettävä/hylätty
 Yllä olevat tavoitteet eivät toteudu.
                    
Opetuskieli
fi
                    
Opintopistemäärä
5
                    
Sisältö
- Vastavuoroisuus ja dialogisuus asiakas- ja palveluohjauksen ammatillisessa vuo-rovaikutuksessa ja ohjaamisessa
 - Moniammatillisen vuorovaikutuksen ja kohtaamisen teoreettiset lähtökohdat ja asiakaskeskeinen orientaatio
 - Roolit asiakas – ja palveluohjauksessa sekä moniammatillisessa verkostotyössä
 - Vuorovaikutus ja tiimityötaidot moniammatillisessa verkostotyössä
 - Sähköisen asioinnin palvelut
 - Digitaalisten palvelujen saavutettavuus
 - Digitalisaatio ja robotologian palvelumuotoilun mahdollisuudet asiakas – ja palve-luohjauksessa
                    
Tavoitteet
Erikoistuja
 1. Osaa toimia vastavuoroisessa ja dialogisessa vuorovaikutussuhteessa
 2. Osaa soveltaa vuorovaikutuksen tietoperustaa asiakas – ja palveluohjauksen eri roo-leissa
 3. Osaa käyttää digitaalisia palveluja ja ohjata asiakasta digitaalisten palveluiden käy-tössä
 4. Osaa hyödyntää digitaalisia välineitä ja robotologiaa asiakas- ja palveluohjauksessa ja edistää niiden kehittämistä monialaisessa ja -ammatillisessa yhteistyössä
                    
