Siirry suoraan sisältöön

Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen media (2op)

Toteutuksen tunnus: HT00BT78-3002

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
17.04.2023 - 21.04.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden koulutusohjelma (AMK)
Opettajat
Juuso Hassi
Ryhmät
ZJA23KHKKV
Avoin AMK, liiketalous, maakunnan korkeakouluviikko
Opintojakso
HT00BT78

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija osaa arvioida taitojaan ja osaamistaan sekä tunnistaa kriittiset kehityskohteet. Opiskelija ymmärtää sponsoriyhteistyön perusteet ja osaa hyödyntää sosiaalisen median eri kanavia.

Opetuskieli

fi

Opintopistemäärä

2

Sisältö

Kolmannessa osassa luennoilla käydään läpi urheilumarkkinointia, sponsorisopimuksia ja sosiaalisen median työvälineitä ja niiden käyttöä. Tehtävissä urheilija pohtii sponsoriyhteistyön perusteita ja sosiaalisen median hyödyntämistä urheilussa.

Tavoitteet

Opiskelija oppii tunnistamaan oman urheilu-uransa taloudellisia mahdollisuuksia ja ymmärtää yhteistyökumppaneiden merkityksen ja odotukset. Opiskelija oppii käyttämään sosiaalisen median eri kanavia ja ymmärtää miten niitä voi hyödyntää omalla urheilu-uralla.

Siirry alkuun