Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen media (2op)
Toteutuksen tunnus: HT00BT78-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 17.04.2023 - 21.04.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Lähiosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liiketalouden koulutusohjelma (AMK)
- Opettajat
- Juuso Hassi
- Ryhmät
-
ZJA23KHKKVAvoin AMK, liiketalous, maakunnan korkeakouluviikko
- Opintojakso
- HT00BT78
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija osaa arvioida taitojaan ja osaamistaan sekä tunnistaa kriittiset kehityskohteet. Opiskelija ymmärtää sponsoriyhteistyön perusteet ja osaa hyödyntää sosiaalisen median eri kanavia.
Opetuskieli
fi
Opintopistemäärä
2
Sisältö
Kolmannessa osassa luennoilla käydään läpi urheilumarkkinointia, sponsorisopimuksia ja sosiaalisen median työvälineitä ja niiden käyttöä. Tehtävissä urheilija pohtii sponsoriyhteistyön perusteita ja sosiaalisen median hyödyntämistä urheilussa.
Tavoitteet
Opiskelija oppii tunnistamaan oman urheilu-uransa taloudellisia mahdollisuuksia ja ymmärtää yhteistyökumppaneiden merkityksen ja odotukset. Opiskelija oppii käyttämään sosiaalisen median eri kanavia ja ymmärtää miten niitä voi hyödyntää omalla urheilu-uralla.