Skip to main content

Vastuullinen markkinointiviestintä (5op)

Toteutuksen tunnus: MM00CJ23-3002

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.08.2025 - 31.07.2026
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketoimintayksikkö
Opetuskielet
suomi
Opintojakso
MM00CJ23

Arviointiasteikko

0-5

Virtuaaliosuus

5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Välttävä 1: Opiskelija osoittaa ohjatusti hallitsevansa vastuullisen markkinointiviestinnän keinoja, brändiajattelua ja vastuullisen kuluttamisen edistämistä.

Tyydyttävä 2: Opiskelija osoittaa ohjatusti hallitsevansa ja soveltavansa vastuullisen markkinointiviestinnän keinoja, brändiajattelua ja vastuullisen kuluttamisen edistämistä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä 3: Opiskelija osoittaa hallitsevansa vastuullisen markkinointiviestinnän keinoja, brändiajattelua ja vastuullisen kuluttamisen edistämistä sekä osoittaa jossain määrin kriittistä ja analyyttistä otetta niiden arvioinnin suhteen.

Kiitettävä 4: Opiskelija osoittaa lähes kokonaisvaltaista, kriittistä ja analyyttistä otetta vastuullisen markkinointiviestinnän keinoja, brändiajattelua ja vastuullista kuluttamista kohtaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Erinomainen 5: Opiskelija osoittaa kokonaisvaltaista, kriittistä ja analyyttistä otetta vastuullisen markkinointiviestinnän keinoja, brändiajattelua ja vastuullista kuluttamista kohtaan.

Opetuskieli

fi

Opetusmenetelmät

TEHTY RIPA JA AVOINTA VARTEN, SOILELLE. TERKUIN, MARIANNE

Opintopistemäärä

5

Sisältö

Markkinointiviestinnän keinot

Brändiajattelu

Sisällöntuotanto sosiaalisen median kanaviin

Mainonnan säätely Suomessa

Vastuullisen kuluttamisen edistäminen

Tavoitteet

Opintojakson tarkoitus:
Opintojakson tarkoituksena on perehtyä markkinointiviestinnän keinoihin ja brändiajatteluun. Lisäksi tarkoituksena on tarkastella vastuullisen kuluttamisen edistämisestä markkinointiviestinnän avulla.

Osaamiset:
Palveluliiketoiminta
Työelämässä toimiminen
Eettisyys

Opintojakson tavoite:
Sinä hallitset erilaisia markkinointiviestinnän keinoja, tutustut brändiajatteluun ja opit tuottamaan sisältöä sosiaaliseen mediaan. Sinä osaat arvioida markkinointiviestinnän vaikuttavuutta myös vastuullisen kuluttamisen näkökulmasta. Ymmärrät miten tekoälyä voidaan hyödyntää markkinointiviestinnässä

Go back to top of page