Siirry suoraan sisältöön

Vastuullinen markkinointiviestintä (5op)

Toteutuksen tunnus: MM00CJ23-3002

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.08.2025 - 31.07.2026
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketoimintayksikkö
Opetuskielet
suomi
Opintojakso
MM00CJ23

Arviointiasteikko

0-5

Virtuaaliosuus

5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Välttävä 1: Opiskelija osoittaa ohjatusti hallitsevansa vastuullisen markkinointiviestinnän keinoja, brändiajattelua ja vastuullisen kuluttamisen edistämistä.

Tyydyttävä 2: Opiskelija osoittaa ohjatusti hallitsevansa ja soveltavansa vastuullisen markkinointiviestinnän keinoja, brändiajattelua ja vastuullisen kuluttamisen edistämistä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä 3: Opiskelija osoittaa hallitsevansa vastuullisen markkinointiviestinnän keinoja, brändiajattelua ja vastuullisen kuluttamisen edistämistä sekä osoittaa jossain määrin kriittistä ja analyyttistä otetta niiden arvioinnin suhteen.

Kiitettävä 4: Opiskelija osoittaa lähes kokonaisvaltaista, kriittistä ja analyyttistä otetta vastuullisen markkinointiviestinnän keinoja, brändiajattelua ja vastuullista kuluttamista kohtaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Erinomainen 5: Opiskelija osoittaa kokonaisvaltaista, kriittistä ja analyyttistä otetta vastuullisen markkinointiviestinnän keinoja, brändiajattelua ja vastuullista kuluttamista kohtaan.

Opetuskieli

fi

Opetusmenetelmät

TEHTY RIPA JA AVOINTA VARTEN, SOILELLE. TERKUIN, MARIANNE

Opintopistemäärä

5

Sisältö

Markkinointiviestinnän keinot

Brändiajattelu

Sisällöntuotanto sosiaalisen median kanaviin

Mainonnan säätely Suomessa

Vastuullisen kuluttamisen edistäminen

Tavoitteet

Opintojakson tarkoitus:
Opintojakson tarkoituksena on perehtyä markkinointiviestinnän keinoihin ja brändiajatteluun. Lisäksi tarkoituksena on tarkastella vastuullisen kuluttamisen edistämisestä markkinointiviestinnän avulla.

Osaamiset:
Palveluliiketoiminta
Työelämässä toimiminen
Eettisyys

Opintojakson tavoite:
Sinä hallitset erilaisia markkinointiviestinnän keinoja, tutustut brändiajatteluun ja opit tuottamaan sisältöä sosiaaliseen mediaan. Sinä osaat arvioida markkinointiviestinnän vaikuttavuutta myös vastuullisen kuluttamisen näkökulmasta. Ymmärrät miten tekoälyä voidaan hyödyntää markkinointiviestinnässä

Siirry alkuun