Vastuullinen markkinointiviestintä (5op)
Toteutuksen tunnus: MM00CJ23-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.08.2025 - 31.07.2026
- Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Liiketoimintayksikkö
- Opetuskielet
- suomi
- Opintojakso
- MM00CJ23
Arviointiasteikko
0-5
Virtuaaliosuus
5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Välttävä 1: Opiskelija osoittaa ohjatusti hallitsevansa vastuullisen markkinointiviestinnän keinoja, brändiajattelua ja vastuullisen kuluttamisen edistämistä.
Tyydyttävä 2: Opiskelija osoittaa ohjatusti hallitsevansa ja soveltavansa vastuullisen markkinointiviestinnän keinoja, brändiajattelua ja vastuullisen kuluttamisen edistämistä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä 3: Opiskelija osoittaa hallitsevansa vastuullisen markkinointiviestinnän keinoja, brändiajattelua ja vastuullisen kuluttamisen edistämistä sekä osoittaa jossain määrin kriittistä ja analyyttistä otetta niiden arvioinnin suhteen.
Kiitettävä 4: Opiskelija osoittaa lähes kokonaisvaltaista, kriittistä ja analyyttistä otetta vastuullisen markkinointiviestinnän keinoja, brändiajattelua ja vastuullista kuluttamista kohtaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Erinomainen 5: Opiskelija osoittaa kokonaisvaltaista, kriittistä ja analyyttistä otetta vastuullisen markkinointiviestinnän keinoja, brändiajattelua ja vastuullista kuluttamista kohtaan.
Opetuskieli
fi
Opetusmenetelmät
TEHTY RIPA JA AVOINTA VARTEN, SOILELLE. TERKUIN, MARIANNE
Opintopistemäärä
5
Sisältö
Markkinointiviestinnän keinot
Brändiajattelu
Sisällöntuotanto sosiaalisen median kanaviin
Mainonnan säätely Suomessa
Vastuullisen kuluttamisen edistäminen
Tavoitteet
Opintojakson tarkoitus:
Opintojakson tarkoituksena on perehtyä markkinointiviestinnän keinoihin ja brändiajatteluun. Lisäksi tarkoituksena on tarkastella vastuullisen kuluttamisen edistämisestä markkinointiviestinnän avulla.
Osaamiset:
Palveluliiketoiminta
Työelämässä toimiminen
Eettisyys
Opintojakson tavoite:
Sinä hallitset erilaisia markkinointiviestinnän keinoja, tutustut brändiajatteluun ja opit tuottamaan sisältöä sosiaaliseen mediaan. Sinä osaat arvioida markkinointiviestinnän vaikuttavuutta myös vastuullisen kuluttamisen näkökulmasta. Ymmärrät miten tekoälyä voidaan hyödyntää markkinointiviestinnässä