Siirry suoraan sisältöön

Strategia, prosessien ja asiakkuuksien johtaminen (5op)

Toteutuksen tunnus: C-02471-OG00DB90-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2023 - 31.12.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2023 - 31.07.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Korkeakoulu
Oulun ammattikorkeakoulu, Linnanmaan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 3
Opintojakso
C-02471-OG00DB90

Arviointiasteikko

0-5

Sisältö

Strategian merkitys johtamisessa, strategian laadinta ja strategiaprosessi, yleisimmät laadunhallinnan periaatteet ja kehittämismenetelmät, asiakkuudet sosiaali- ja terveydenhuollon eri palveluissa, asiakasymmärrys, asiakkuuden hallintamallit, arvo/asiakaslupaus, prosessien johtaminen ja toiminnan ohjaus osana laadunhallintaa, tiedolla johtaminen ja toiminnan näyttöön perustuvuus, osallistuva henkilöstö osana prosessien ja laadun kehittämistä, työntekijäkokemusten yhteys asiakaskokemuksiin

Tavoitteet

1. Opiskelija selittää strategisen ajattelun ulottuvuudet ja strategian prosessina sekä käytäntönä. 2. Opiskelija arvioi erilaisia asiakkuuksia ja verkostoja organisaation strategisena menestystekijänä. 3. Opiskelija analysoi prosessien johtamisen ja toiminnan ohjauksen merkitystä sekä henkilöstön roolia prosessien kehittämisessä ja jatkuvassa laadun parantamisessa. 4. Opiskelija arvioi valitsemansa johtamisen tai toiminnan ohjauksen prosessin näyttöön perustuvuuden. 5. Opiskelija analysoi esimieheksi kasvuaan asiakkuuksien ja prosessien johtajana.

Siirry alkuun