Siirry suoraan sisältöön

Syventävä markkinoinnin juridiikka (4op)

Opintojakson tunnus: HBM20300

Opintojakson perustiedot


Laajuus
4 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa liikeidean ja tuotteiden suojaamisen, tuotteiden valmistukseen, myyntiin ja markkinointiin sekä jakeluun liittyvän sääntelyn ja osaa soveltaa sitä erilaisiin käytännön tilanteisiin. Opiskelija osallistuu Liiketalouden yksikön osaamiskeskittymän t&k-toimintaan opintojakson osaamistavoitteiden mukaisesti.

Sisältö

Kilpailunrajoitukset, mainonnan sääntely, patentti ja muut teollisoikeudet, tekijänoikeus, tuoteturvallisuus, tuotevastuu, kuluttajansuoja, henkilötietojen suoja, verkkokaupan sääntely.

Esitietovaatimukset

Markkinointijuridiikan perusteet

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Osallistumisaktiivisuus, yksilö- ja ryhmäraportointitaidot, yksilö- ja ryhmäesitystaidot, tiimityötaidot. Kirjallisessa kokeessa, harjoitustehtävissä ja raporteissa aihealueen hallinta, analysointi- ja ongelmanratkaisutaito

Siirry alkuun