Elämysmarkkinointi (4op)
Opintojakson tunnus: HBM30100
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 4 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa analysoida erilaisten elämyksellisten ja kaupallisin tavoittein tuotettujen tapahtumien tai tapahtumajärjestäjien toimintaa taloudellisesta näkökulmasta, kykenee arvioimaan erilaisten tapahtumia järjestävien tahojen toimintatapoja ja ¿strategioita, kykenee tekemään suunnitelmia ja päätöksiä tapahtumien ja tapahtumajärjestäjien toiminnan tueksi sekä toimimaan osana elämyksellisen tapahtuman organisaatiota. Opiskelija osallistuu Liiketalouden yksikön osaamiskeskittymän t&k-toimintaan opintojakson osaamistavoitteiden mukaisesti.
Sisältö
Urheilumarkkinointi, tapahtumamarkkinointi, medianäkyvyys, tapahtumatuotanto, yhteiskuntavastuu ja sponsorointi.
Esitietovaatimukset
Opiskelija osaa tehdä markkinoinnin kilpailukeino- ja markkinointisuunnitelmapäätökset.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osoittaa opintojakson suorituksillaan osaamistavoitteiden saavuttamisen
o 100-90% :erinomainen (5)
o 89-80%: kiitettävä (4)
o 79-70%: hyvä (3)
o 69-60%: tyydyttävä (2)
o 59-50%: välttävä (1)