Siirry suoraan sisältöön

Johdanto 3D-pelinkehitykseen (3op)

Opintojakson tunnus: HTP20800A

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija tuntee 3D-pelinkehitykseen liittyvän perusterminologian ja osaa käyttää kehitysvälineiden perusominaisuuksia. Opiskelija pystyy tuottamaan prototyypin yksinkertaisesta 3D-pelistä.

Sisältö

- 3D-pelikehitykseen liittyvät käsitteet
- Johdanto 3D-mallinnukseen
- Johdanto 3D-pelikehitysvälineisiin

Esitietovaatimukset

Tietokoneen käyttötaito, ohjelmointiin liittyvien perusrakenteiden ja käsitteiden hallinta

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

o Kiitettävä (5): Opiskelija pystyy luovasti soveltamaan 3D-pelinkehitykseen liittyviä taitoja tuottaakseen hyvän 3D-pelin prototyypin.
o Hyvä (3-4): Opiskelija pystyy soveltamaan 3D-pelinkehitykseen liittyviä taitoja tuottaakseen 3D-pelin prototyypin.
o Tyydyttävä (1-2): Opiskelija ymmärtää 3D-pelinkehitykseen liittyvät periaatteet ja osaa käyttää opintojaksolla olevia työvälineitä.

Siirry alkuun