Johdanto 3D-pelinkehitykseen (3op)
Opintojakson tunnus: HTP20800A
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija tuntee 3D-pelinkehitykseen liittyvän perusterminologian ja osaa käyttää kehitysvälineiden perusominaisuuksia. Opiskelija pystyy tuottamaan prototyypin yksinkertaisesta 3D-pelistä.
Sisältö
- 3D-pelikehitykseen liittyvät käsitteet
- Johdanto 3D-mallinnukseen
- Johdanto 3D-pelikehitysvälineisiin
Esitietovaatimukset
Tietokoneen käyttötaito, ohjelmointiin liittyvien perusrakenteiden ja käsitteiden hallinta
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
o Kiitettävä (5): Opiskelija pystyy luovasti soveltamaan 3D-pelinkehitykseen liittyviä taitoja tuottaakseen hyvän 3D-pelin prototyypin.
o Hyvä (3-4): Opiskelija pystyy soveltamaan 3D-pelinkehitykseen liittyviä taitoja tuottaakseen 3D-pelin prototyypin.
o Tyydyttävä (1-2): Opiskelija ymmärtää 3D-pelinkehitykseen liittyvät periaatteet ja osaa käyttää opintojaksolla olevia työvälineitä.