Siirry suoraan sisältöön

Markkinointitutkimus (4op)

Opintojakson tunnus: IIZY7010

Opintojakson perustiedot


Laajuus
4 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija perehtyy markkinointitutkimuksen suunnitteluun ja tutkimussuunnitelman laatimiseen

Sisältö

Markkinoinnin tietojärjestelmä, päätöksenteon tukijärjestelmät, havainnointi-, kokeellinen- ja kvalitatiivinen tutkimus, perusjoukon ja otoksen määrittäminen, tutkimusmenetelmät, kysymysten laadinta, tietojen käsittely ja analysointi, tulosten raportointi ja hyväksikäyttö kilpailuedun saavuttamiseksi

Esitietovaatimukset

Yritystalous 1 ja 2

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Kirjallisen ja suullisen näytön perusteella

Siirry alkuun