Palvelu- menestyvän liiketoiminnan ydin (1op)
Toteutuksen tunnus: MZMA0110A-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 22.02.2021 - 26.02.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 1 op
- Lähiosuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketoimintayksikkö
- Opetuskielet
- suomi
- Opettajat
- Minna Junttila
- Francesca Allievi
- Kimmo Aho
- Janne-Valtteri Nisula
- Elina Vaara
- Karoliina Väisänen
- Ryhmät
-
ZJA21KMMKKVAvoin AMK, marata, maakunnan korkeakouluviikko
- Opintojakso
- MZMA0110A
Arviointiasteikko
0-5
Lisätiedot
Maakunnan korkeakouluviikko; Jämsä, Saarijärvi, Keuruu ja Petäjävesi
Opetuskieli
fi
Opetusmenetelmät
Millaisia palveluja haluaisit olla tuottamassa tai kuluttamassa tulevaisuudessa itsellesi ja muille? Palveluilla voidaan vaikuttaa ihmisten käyttäytymiseen ja tottumuksiin. Tällä opintojaksolla pääset pohtimaan palvelun käsitettä ja sen merkitystä osana yrityksen menestyvää liiketoimintaa. Opit käsitteet asiakas, kuluttaja, käyttäjä ja asiakkuus sekä ymmärrät asiakaspalvelun osana palveluja.
Alustavan suunnitelman mukaan ainakin asiakkaan ostopäätösprosessin kuvaus jotakin visuaalista digityökalua hyödyntäen
Opintopistemäärä
1