Johdatus digimyyntiin (1op)
Toteutuksen tunnus: C-02630-NN00HD33-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.08.2024 - 31.07.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2024 - 31.08.2025
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 1 op
- Korkeakoulu
- Tampereen ammattikorkeakoulu, 1.8.2024-31.8.2025, itsenäinen ja itse aikataulutettu toteutus Moodlessa
- Opetuskielet
- suomi
- englanti
- Paikat
- 0 - 30
- Opintojakso
- C-02630-NN00HD33
Oppimateriaalit
Oppimateriaalit julkaistaan Moodle-alustalla. Osa materiaaleista on englanninkielisiä.
Arviointiasteikko
0-5
Kansainvälisyys
Osa materiaaleista on englanniksi. Opintojakso on mahdollista suorittaa joko englanniksi tai suomeksi. Voit valita kielen Moodlessa.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaisia suoritustapoja
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Ei harjoittelu- ja työelämäyhteistyötä
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakson suorittamiseen menee noin 24h
Sisällön jaksotus
Sisältö on jaoteltu neljään osioon
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei tenttejä tai uusintamahdollisuuksia, ei rajoituksia suorituspäivämäärissä, kunhan kaikki suoritukset on palautettu 31.8.2025 mennessä
Opetusmenetelmät
Videot, lukumateriaalit ja verkkomateriaalit
Aika ja paikka
1.8.2024-31.8.2025, itsenäinen ja itse aikataulutettu toteutus Moodlessa
Sisältö
Opintojaksolla käsitellään seuraavia kuutta aihealuetta: • Johdatus digitaaliseen myyntiin • Miten asetat tavoitteet ja seuraat prosessia digitaalisessa myynnissä? • Kuinka voit käyttää ostajan persoonia digitaalisessa myynnissä? • Miten autat ja luot arvoa asiakkaille sen sijaan, että pakottaisit myyntiä? • Kuinka muunnat potentiaaliset asiakkaat varsinaisiksi asiakkaiksi? • Miten toteutat myynnin täysin verkossa?
Tavoitteet
Tämä opintojakso tarjoaa johdatuksen digitaaliseen myyntiin. Opiskelija saa yleiskuvan eri digitaalisen myynnin osa-alueista: sosiaalinen myynti, ostajan persoonien käyttö ja verkkomyynnin tapaamisten järjestäminen. Opintojakson suoritettuaan opiskelija • ymmärtää perusasiat digitaalisesta myynnistä • osaa asettaa ja mitata tavoitteita digitaalisessa myynnissä • osaa käyttää ostajan persoonia • ymmärtää, kuinka luoda arvoa verkossa • kuvailee asiakasmatkan perusvaiheet • osaa järjestää verkkotapaamisen.