Asiantuntijan henkilöbrändäys (1op)
Toteutuksen tunnus: C-02630-NN00HD34-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.08.2024 - 31.07.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2024 - 31.08.2025
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 1 op
- Korkeakoulu
- Tampereen ammattikorkeakoulu, 1.8.2024-31.8.2025, itsenäinen ja itse aikataulutettu toteutus Moodlessa
- Opetuskielet
- suomi
- englanti
- Paikat
- 0 - 91
- Opintojakso
- C-02630-NN00HD34
Oppimateriaalit
Oppimateriaalit julkaistaan Moodle-alustalla. Osa materiaaleista on englanninkielisiä.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Kansainvälisyys
Osa materiaaleista on englanniksi. Opintojakso on mahdollista suorittaa joko englanniksi tai suomeksi. Voit valita kielen Moodlessa.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaisia suoritustapoja
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Ei harjoittelu- ja työelämäyhteistyötä
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakson suorittamiseen menee noin 24h
Sisällön jaksotus
Sisältö on jaoteltu neljään osioon
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei tenttejä tai uusintamahdollisuuksia, ei rajoituksia suorituspäivämäärissä, kunhan kaikki suoritukset on palautettu 31.8.2025 mennessä
Opetusmenetelmät
Videot, lukumateriaalit ja verkkomateriaalit
Aika ja paikka
1.8.2024-31.8.2025, itsenäinen ja itse aikataulutettu toteutus Moodlessa
Sisältö
Tämä opintojakso käsittelee seuraavia kuutta aihealuetta: Henkilöbrändäyksen perusteet Miten aloittaa henkilöbrändäys? Kuinka rakentaa ammatillinen verkosto? Kuinka suunnitella tavoitteellista viestintää verkossa? Kuinka käyttää sisältömarkkinointistrategioita? Kuinka käyttää erilaisia digitaalisia alustoja?
Tavoitteet
Tämä opintojakso on johdatus henkilöbrändäykseen digitaalisilla alustoilla. Pääset rakentamaan tai päivittämään omaa ammatillista brändiäsi täyttämällä henkilöbrändikirjan mallipohjia. Kurssin suoritettuaan opiskelija: • saa perustiedon digitaalisesta henkilöbrändäyksestä • osaa rakentaa ja vahvistaa ammatillista verkostoaan • tuntee ammatillisen verkostoitumisen perusteet verkossa • hankkii tiedon sisältömarkkinoinnista ja erilaisista digitaalisista alustoista