Asiakaspalvelu- ja myyntitaidot II (3op)
Opintojakson tunnus: HAKM0200
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Osallistuja hallitsee systemaattisen myyntityön toteuttamisen niin teoriassa kuin käytännössä. Hän osaa suunnitella ja toteuttaa myyntiä sekä tarvittaessa johtaa sitä (organisoimalla toimintaa sekä motivoimalla alaisia ja vertaisia). Lisäksi hän osaa vertailuoppimisen perusteet.
Sisältö
Myynnin suunnittelu, toteutus ja johtaminen sekä vertailuoppiminen.
Esitietovaatimukset
Asiakaspalvelun ja edustustoiminnan perustaidot, palveluhenkisyys asiakaskohtaamistilanteista sekä neuvottelutaitojen perusteiden hallinta käytännössä.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Em. toteutustapojen arviointi niin itsearviona kuin valmentajan ja vertaisten toteuttamana. Valmentaja määrittää lopullisen arvosanan.