Siirry suoraan sisältöön

Asiakaspalvelu- ja myyntitaidot II (3op)

Opintojakson tunnus: HAKM0200

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Osallistuja hallitsee systemaattisen myyntityön toteuttamisen niin teoriassa kuin käytännössä. Hän osaa suunnitella ja toteuttaa myyntiä sekä tarvittaessa johtaa sitä (organisoimalla toimintaa sekä motivoimalla alaisia ja vertaisia). Lisäksi hän osaa vertailuoppimisen perusteet.

Sisältö

Myynnin suunnittelu, toteutus ja johtaminen sekä vertailuoppiminen.

Esitietovaatimukset

Asiakaspalvelun ja edustustoiminnan perustaidot, palveluhenkisyys asiakaskohtaamistilanteista sekä neuvottelutaitojen perusteiden hallinta käytännössä.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Em. toteutustapojen arviointi niin itsearviona kuin valmentajan ja vertaisten toteuttamana. Valmentaja määrittää lopullisen arvosanan.

Siirry alkuun