Siirry suoraan sisältöön

PR-Suhdetoiminta (4op)

Opintojakson tunnus: HBM20800

Opintojakson perustiedot


Laajuus
4 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija tunnistaa yrityksen tai yhteisön suhdetoiminnan kohderyhmät. Hän osaa toteuttaa esimerkiksi lehdistö- tai tiedotustilaisuuden, laatia suhdetoimintasuunnitelman yrityksen tai yhteisön käyttöön sekä toteuttaa ja valvoa sen toteutumista. Opiskelija osallistuu Liiketalouden yksikön osaamiskeskittymän t&k-toimintaan opintojakson osaamistavoitteiden mukaisesti.

Sisältö

Public Relations- eli PR-toiminnan tavoitteet, keinot ja seuranta, sponsorointi, tuotteiden julkistaminen, mediasuunnitelman laatiminen, mediasuhteet, tiedottaminen, lehdistötiedotteet, tiedotustilaisuudet, lobbaaminen. Opintojakson aikana tutustutaan monipuolisesti joukkoviestimien toimintatapoihin ja mediayhteistyöhön.

Esitietovaatimukset

Opiskelija osaa tehdä markkinoinnin kilpailukeino- ja markkinointisuunnitelmapäätökset.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Osallistumisaktiivisuus, yksilö- ja ryhmäraportointitaidot, yksilö- ja ryhmäesitystaidot, tiimityötaidot ja toteutettu projekti. Kirjallisessa kokeessa, harjoitustehtävissä, raporteissa aihealueen ja kurssikäsitteiden hallinta

Siirry alkuun